Допрофільне навчання

Проблема вибору профілю навчання поки що розв’язується складно. Учні обирають його часто інтуїтивно, під впливом випадкових факторів. Тому, на нашу думку, школярів необхідно заздалегідь готувати до усвідомленого визначення профілю навчання відповідно з їх віковими особливостями. Особливу актуальність така підготовка набуває у 8-9 класах (допрофільна підготовка). Ефективність допрофільного навчання вимагає налагодження дієвої діагностики рівня навчальних досягнень учнів основної школи, профконсультаційної психодіагностики з метою визначення професійних інтересів і якостей школярів для створення однорідних за підготовленістю та інтересами мікроколективів (класів, груп). Таким чином, старшим підліткам у 8-9 класах необхідно зробити первинне професійне самовизначення, бути готовими до вибору профілю навчання у 10 класі, а також виду і рівня продовження навчання після закінчення основної школи.

Мережа допрофільних 8-9 класів

2009-2010 навч.рік------------------------------------------------
2010-2011 навч.рік8-А клас - клас із поглибленим вивченням української мови.
2011-2012 навч.рік8-А клас - клас із поглибленим вивченням української мови;
8-Б клас - клас із поглибленим вивченням української мови.
9-А клас - клас із поглибленим вивченням української мови.
2012-2013 навч.рік8-А клас - клас із поглибленим вивченням математики;
8-Б клас - клас із поглибленим вивченням української мови.
9-А клас - клас із поглибленим вивченням української мови;
9-Б клас - клас із поглибленим вивченням української мови.
2013-2014 навч.рік8-А клас - клас із поглибленим вивченням української мови;
8-Б клас - клас із поглибленим вивченням української мови.
9-А клас - клас із поглибленим вивченням математики;
9-Б клас - клас із поглибленим вивченням української мови.
2014-2015 навч.рік8-А клас - клас із поглибленим вивченням української мови. 9-А клас - клас із поглибленим вивченням української мови;
9-Б клас - клас із поглибленим вивченням української мови.
Кiлькiсть переглядiв: 1069

Коментарi